דיאטת כרוב

תפריט דיאטת כרוב – תפריט יומי:

תפריט ליום הראשון

ביום הראשון מותר לאכול את מרק הכרוב בתוספת פרות בלבד. אסור לאכול בננות.

בתור שתייה מותר לשתות מים, מיץ חמוציות לא ממותק, או תה לא ממותק. מומלץ לשתות תה לימון או תה אניס, המפחית את אפקט הגזים הלא רצוי.

מומלץ תמיד לאכול את הפרי גם לפני, וגם אחרי המרק, ולא לאכול את המרק בבוקר על בטן ריקה.

תפריט ליום השני

ביום זה בתפריט דיאטת כרוב מותר לאכול כמה ירקות שרוצים, מבושלים או לא.

מלבד הירקות ומרק הכרוב כמוון, מותר בערב לאכול גם תפוח אדמה עם חמאה.

אסור ביום השני לאכול פירות.

מומלץ לאכול עלים ירוקים לא מבושלים, ומכנגד גזר דווקא כן מבושל.

עדיף לא לאכול תירס ואפונה.

תפריט ליום השלישי

מותר לשלב את התפריט של יום ראשון ויום שני, ולאכול כמה ירקות ופרות שרוצים, בנוסף למרק.

אסור לאכול את התפוח אדמה בערב.

חשוב להרבות בשתיית המרק כמה פעמים ביום.

תפריט ליום הרביעי

תפריט דיאטת כרוב מתרחב מעט ביום זה ומותר לשתות בו חלב דל שומן ללא הגבלה.

ביום זה מותר לאכול עד שמונה בננות.

שימו לב: אכילה מרובה של בננות גורמת לאצירות. השילוב עם החלב קטלני במיוחד.

מומלץ להרבות במרק. את הבננות, אם אוכלים, עדיף לחלק כמה שיותר לאורך היום.

תפריט ליום החמישי

תפריט דיאטת כרוב בתפנית נוספת: ביום חמישי מותר לאכול בשר בקר.

מותר לאכול עד 500 גרם בשר בקר, עדיף לחלק את הכמות לצהריים וערב.

למי שמעדיף בשר עוף או דג במקום בשר בקר, מותר להחליף ביניהם, ואפשר שיהיו צלויים או אפויים.

עד שישה עגבניות ביום חמישי. עגבניה היא מאכל חומצי ביותר, לכן כדי ביום הזה לא לשכוח לשתות את המרק ולהרבות במים או תה.

תפריט ליום השישי

תפריט דיאטת כרוב מאפשרת אכילה חופשית של בשר בקר ביום זה.

אם כבר החלפתם ביום חמישי את בשר הבקר בעוף או דג, אז היום אפשר לאכול רק בשר בקר. אם לא, אפשר להחליף ביניהם.

ירקות, גם בלי הגבלה, למעט תפוח אדמה, שאסור.

שתית מרק כרוב לפחות פעם אחת.

אכילה מרובה של בשר מכבידה ומעייפת. עדיף לעשות כמה ארוחות קטנות לאורך היום.

תפריט ליום האחרון

לא לשכוח: תפריט דיאטת כרוב לא מומלצת לתקופה של יותר משבוע ימים.

ביום זה מותר לאכול אורז מלא, מיצי פרות לא ממותקים וירקות.

שתיית מרק כרוב לפחות פעם ביום.

מומלץ ביום זה לאכול הרבה אורז מלא ארוך.

לאחר סיום דיאטת כרוב:

תפריט דיאטת כרוב טוב לשבוע בלבד. ומה לאחריו? מפני שההרזיה נוצרה מאבדן נוזלים, כל המשקל עלול לחזור במהרה. לכן עדיף לבחור בדיאטה מאוזנת שגורמת שריפת שומנים באופן הדרגתי. אם בכל זאת בחרתם בתפריט דיאטת כרוב, בימים שאחרי הדיאטה חשוב לאכול פחמימות מורכבות (כגון לחם מקמח מלא), מוצרי חלב, גרעינים ואגוזים.




יעוץ תזונתי