דיאטת השמנה

דיאטת השמנה תפריט להצלחה

מפני שדיאטת השמנה מתבצעת על ידי הוספת קלוריות לתפריט היומי, אין תפריט מסוים בזמן דיאטת ההשמנה.

מכנגד כמוון חשוב שהקלוריות שאנו מוסיפים לתפריט יביאו תועלת, ויהיו ממקור מזין ובריא. להלן רשימה של מאכלים שאפשר להוסיף לתפריט דיאטת ההשמנה שלכם.

יש לך ספק או שאלה לגבי התפריט? צריכה עזרה בדיאטה? פשוט לעשות לייק ולשאול! באתר תפריט דיאטה אנחנו רוצים לעזור לך!

מקור שומן לתפריט דיאטת השמנה

יש להימנע ממאכלים שומניים מתוקים שכן צריכת סוכר רבה מביאה אתה אין ספור בעיות בריאות. יש לתת העדפה למזונות עשירים בשומן לא רווי כגון:

  • חומוס
  • אבוקדו
  • זיתים
  • חמאת בוטנים מלאה
  • אגוזי ברזיל
  • חמאת שקדים

מאכלים בעלי צפיפות תזונתית

עוד סוג מזון שכדאי להוסיף לדיאטת ההשמנה הוא מזון בעל צפיפות תזונתית. במילים אחרות, אוכל מזין במיוחד, שבאופן יחסי יש בו יותר רכיבים שהגוף צריך. מוצרים אלו מאפשרים להעלות את כמות הקלוריות היומית ללא צורך בהוספת מאכלים לא בריאים לתפריט דיאטת השמנה.

רשימת מאכלים זו כוללת דגנים מלאים, ירקות, פירות, חלבון רזה, חלב דל שומן , זרעים ואגוזים.

ארוחות בדיאטת השמנה

יש לזכור שהמפתח להשמנה בריאה היא פריסת הארוחות לאורך היום. ההשמנה היא תוצאה מכך שצורכים יותר קלוריות. קל יותר להרבות באכילה כאשר ניזונים פעמים רבות ביום.

במקום להכין לעצמכם שלושה ארוחות ענק, הקפידו לאכול חמש או שש פעמים ביום בכמות סבירה. תוכחו, שכמות האוכל והקלוריות שצרכתם רבים יותר, ומעבר לכך, תאפשרו לגוף שלכם לעכל את המזון בצורה יעילה יותר.





יעוץ תזונתי